flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ РОБОТИ СУДІВ ЧЕРЕЗ ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ УЧАСНИКІВ СУДОВИХ ПРОВАДЖЕНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДОЛОГІЇ КГЗ.

09 квітня 2019, 09:51

ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ РОБОТИ СУДІВ ЧЕРЕЗ ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ УЧАСНИКІВ СУДОВИХ ПРОВАДЖЕНЬ

З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДОЛОГІЇ КГЗ.

    15 березня 2019 року конференц - зал Вінницького готелю «Оптіма» зібрав працівників судів Вінницької області для участі в тренінгу «Дослідження задоволеності відвідувачів суду окремими аспектами роботи суду  за методологією карток громадського звітування (КГЗ) в рамках системи оцінювання роботи суду ( СОРС)».

  Організатор тренінгу Благодійна  організація «Всеукраїнська коаліція надання правової допомоги», за підтримки американського народу, наданої через Агентство  США з міжнародного розвитку ( USAID) в рамках Програми «Нове правосуддя».

   Методологія карток громадського звітування  (КГЗ) була винайдена на початку 90-х р.р. ХХ ст. в Індії, коли група постачальників комунальних послуг міста Бангалор вирішила провести опитування серед мешканців щодо якості своїх послуг. Базуючись на репрезентивній вибірці,  групі вдалось дізнатись  про найгостріші проблеми, які турбували людей, включаючи і найбідніші райони міста. Результати були використані як думка постійних користувачів щодо якості роботи постачальників послуг та місцевої влади.

Як люба нова справа, методологія КГЗ потребує знань і навичок від людей, які практично будуть займатись опитуванням учасників судових проваджень.

  Після реєстрації і слів вітання почалася робота. На старті експерт з організації та проведення дослідження БО « Всеукраїнська коаліція з надання правової допомоги» Роман Рачок розповів про методологію КГЗ і чому роботу суду МОЖНА  і ТРЕБА оцінювати.

  Далі була практика знайомства з методологією КГЗ: огляд картки,організація збору даних,обробка та інтерпретація дослідження.

 Психологія в опитуванні має ключове значення, адже далеко не всі відвідувачі суду готові до спілкування, а тим більше до участі в опитуванні. Практикуючий  психолог , директор Хмельницького обласного центру соціально – психологічної допомоги Алла Андрейчак поділилась з аудиторією досвідом, як встановити контакти з людиною, як подолати небажання відвідувача суду брати участь в опитуванні.