flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ПРОТОКОЛ спільної оперативної наради із суддями та працівниками апарату Липовецького районного суду

06 серпня 2013, 15:51

 ПРОТОКОЛ

спільної оперативної наради із суддями та працівниками  апарату Липовецького районного суду

м. Липовець                                               від « __ »    березня 2013 року

Голова:   Кривенко Д.Т. Секретар: Шевчук Н.О.

Присутні: 18 працівників суду

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.          Про результати вивчення стану організації роботи суду та розгляду цивільних справ за 2012 рік.

  СЛУХАЛИ:

Панасюка О.С. – секретаря судової палати Апеляційного суду Вінницької області про результати вивчення стану організації роботи суду та вивчення розгляду цивільних справ, який відзначив:

Мною було проведено вивчення розгляду цивільних справ за 2012 рік, слід відмітити, що наряду з позитивним є й проблеми судочинства.

Що стосується розгляду цивільних справ, то я зупинюся лише на тих недоліках, які виявлені під час перевірки, а саме:

-                           за минулий рік порушено терміни розгляду по 23 цивільних справах, із них 14 – понад три місяці;

-                           було виявлено не правильне застосування норм ЦПК України щодо зупинення провадження у справі (на строк проведення будівельно-технічної експертизи);

-                           мало місце необґрунтоване залишення позову без розгляду (ухвала суду, яка оскаржувалась в апеляційному порядку, не відповідала вимогам ЦПК – розмір несплаченого судового збору має бути зазначеним в ухвалі суду);

-                           мають місце випадки недотримання суддями вимог щодо змісту окремих частин рішення, зокрема: у резолютивній частині рішення не вирішено питання щодо розподілу судових витрат, що в подальшому тягне за собою ухвалення додаткового рішення. (Довідка додається)

          Обговоривши стан здійснення цивільного судочинства в 2012 році, дійшли до висновку, що в деякій мірі проблеми судочинства виникали в зв»язку з тим, що:

        -    завантаження суддів значною кількістю справ;

 - адміністративне приміщення потребує негайного капітального ремонту та належного облаштування кабінетів як для суддів, так і для працівників апарату суду;

- при здійсненні судочинства трьома суддями облаштовано лише два зали судових засідань, що негативно впливає на відправлення судочинства;

- робочі кабінети суддів служать їм ще й за нарадчу кімнату;

- забезпечення комп»ютерною технікою складає лише 66%.

 

ВИСТУПИЛИ:

В.о. голови суду Кривенко Д.Т., який вказав, що причини скасування судових рішень обговорювались в ході перевірки, суддям і помічникам суддів вказано на недопущення в подальшій роботі виявлених помилок. 

ПОСТАНОВИЛИ:

    

     1. Інформацію Панасюка О.С. - секретаря судової палати Апеляційного суду Вінницької області про результати вивчення стану організації роботи суду та вивчення розгляду цивільних справ прийняти до відома.

 

2. Суддям та помічникам суддів не допускати в подальшій роботі виявлених                                                                          недоліків, щомісячно на нарадах обговорювати причини скасування судових рішень.

 

  3. Роботу працівників апарату суду скоординувати на неухильне виконання   поставлених перед ними завдань.

 

Головуючий                                                                     Д.Т. Кривенко

 

Секретар                                                                           Н.О. Шевчук

013 року -  затвердити.

 

 

4. План оперативних нарад  на ІІ півріччя 2013 року – затвердити.

 

 

Головуюча                                                                       Т. І. Польова

 

Секретар                                                                          О.А. Жванюк